God morgon kära.

Jag är vaken och pigg som en mört, som man nu brukar säga. Den här dagen är så gott som ganska tom på program. Visst har jag saker jag borde göra, bland annat jobba med de sista skolgrejerna. Hoppas jag blir så gott som färdig i dag. Skulle underlätta min helg. När jag får gäster och allt.

Min sambo Matte har nu varit på Åland i snart en vecka. Han verkar trivas. I går var han till lägenheten vi skall bo i och var ytterst nöjd. Speciellt över den stora och platta tv:n. Fotbollen är räddad, halleluja.
Jag börjar verkligen på riktigt nu se fram emot sommaren. Får umgås med dem jag inte ser så ofta, jobba på ett ställa där jag trivs, åka till Sverige på helgerna och såklart få dansa till Håkan Hellström. Det känns lite som semester på samma gång eftersom planerna är många och vi kommer att utnyttja varje lediga dag till något kul.
Mellan det roliga måste jag nog sitta på kvällarna och skriva på examensarbetet. Sedan har jag ett till litet mini-projekt som min sambo kommer att hjälpa mig med. Har börjat planera redan och jag ser fram emot det. Jag berättar mer när vi kommit igång.

Nu skall jag gå till tvättstugan och fylla tvättmaskinen, sedan måste jag ta tag i dagens program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0