Hello igen.

Dåligt bloggande i dag. Sorry.
Studiebesöket till Tammerfors och SIM (som tillverkar bland annat hårprodukter) tog ju då hela dagen. Det är faktiskt ett helvete att ta sig från Vasa någonstans. Det tar alltid flera timmar och alla blir nu som då lite bussjuka. Medan jag nu sitter stadigt på min skrivbordsstol känns det ändå som om det gungar. Asigt.
Vi fick även shoppa några timmar. Jag översteg min shoppingbudget. En klasskompis övertalade mig att köpa sandalerna som jag faktiskt bloggat om förut trots att hon också köpte dem. Sådan gillar jag. Det tyder på att vi båda faktiskt har ganska bra smak. Så det så. Bild på dessa live kommer om några minuter för nu skall jag tvätta tänderna, tvätta bort sminket för att sedan slänga mig i soffan framför Medium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0