Lycka till, Hannah!

Steg upp redan klockan kvart över sju i dag trots att jag skall vara i skolan elva. Jag skall nämligen skriva sista tenten någonsin och jag är inte förberedd kan jag säga. När jag var i låg- och högstadieåldern sportade jag med att be till Gud att han skulle göra så att jag klarade proven. Jag ber i dag också, för det känns inte bra alls. Oftast brukar jag tänka "jag tar det på känsla" och det var ju så jag klarade högstadiet med bra medeltal.
Vi får hoppas att Gud hör min bön.

Dagens höjdpunkt är att jag skall få mitt hår klippt. Det var ett tag sen det hände så jag har stora förväntningar. Lite beslutsångest vilken frisyr det skall bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0