Orka regna.


Skoldagen är över och jag tänkte sätta mig vid datorn för att jobba på ett löjligt arbetet om "The Body Shop". Jag finner ingen lust och ingen inspiration. Får väl göra det om någon timme istället.
Tisdagen har fört med sig en huvudvärk och en stor och jobbig längtan till Åland när de ringde från RockOff-festivalen och ville att jag jobbar så mycket jag kan. Jag tackade glatt ja, eftersom det är näst intill det roligaste jobbet jag haft. Om ungefär tre veckor är jag där. Något stort att se fram emot.
Jag har väl glömt att berätta att en till Stockholmsresa är inbokad. Den 13 juni åker jag med färjan för att få fira mors födelsedag (som egentligen var den 19 mars) tillsammans med syskon och syskonbarn. Det får bli en story i ett senare skede för nu skall jag gå och handla mat. Det händer alltför sällan nu när jag är solo. Det blir en improviserad sallad med någon örtbaguette.

Kommentarer
Postat av: jennica

Hej,sötis!Vi åker till Stockholm den 1 juni och kommer hem den 26 juni...Kanske vi hinner träffas där?Tänkte eftersom man säkert inte hinner se dig sen resten av sommaren när du är på Åland!?

2008-05-13 @ 18:36:47
Postat av: HannaH

Hej sweetie! Jag hör av mig till dig någon dag så kan vi planera. Kram HannaH

2008-05-13 @ 19:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0