Pengaa.

Har tjänat pengar i dag. Det betyder alltså att jag har stått och klippt hår i nio timmar. Skönt var det ju att få gå hem en timme tidigare för att fixa lite innan gästerna kommer. Skall bli riktigt trevligt med sällskap. Har ju känt mig lite ensam nu en tid.

Som jag har berättat förut brukar min chef vara smart nog och ha lite produkttävlingar på jobbet. Det betyder att den som säljer mest av ett visst märke får någon present. Den här månaden är det en Marc Jacobs klocka. Jag är ytterst bitter för i morgon är det min sisat jobbdag och jag hinner alltså inte sälja 60 Sebastian produkter. Det är värsta är att mina arbetskompisar inte verkar ha något som helst intresse för klockan. Så. Jävla. Orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0