Tack och hej.

Såg fem delar av "Sex and the city" i dag. Gissa att jag är trött i huvudet. Gick på gymnastik för att bli piggare. Det lyckades inte.

Har just visat lägenheten för den kommande hyresgästen. Det känns riktigt bra att veta att någon är här under sommaren och vattnar mina blommor. Jag tror det blir riktigt bra.
I morgon är det igen tidig väckning. 06.15 skall jag stå utanför stadshuset för att stiga på bussen som tar mig och min klass några timmar härifrån. Vi skall åter igen på studiebesök. Dagen avslutas med lite shopping. Jag skall då inte shoppa, men att besöka Zara är ett måste.
Nu skall jag gå och äta min ananaskvark och sedan börja tänka på refrängen.
Ananaskvark är för tillfället det bästa mellanmålet. Äter det gärna som kvällsbit också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0