Alldeles alldeles lagom.

Festen i går var bra. Det var ett tjugotal gäster och jag kände högst sju stycken av dem. Man måste vara på rätt humör när man går på en fest där det mest är obekanta och det humöret hade både jag och Matte. En trevlig fest som vi avslutade redan klockan tolv. När vi gick hemåt mötte vi människor i de mest intressanta och ointressanta kostymer. Jag är väl inte den som klär ut mig och efter gårdagen känns det mer än rätt. Det är nästan för löjligt.
Denna söndag skall jag ta till vara på bästa sätt. Om en stund skall vi promenera till simhallen. Jag har bott i den här staden i tre år och detta blir det första simhallsbesöket. Jag skall klä mig i baddräkt, vilket jag inte gjort på flera år. Sedan är det söndagsmiddag och efter det hoppeligen en promenad.
I morgon börjar mitt nya liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0