Ett par byxor i tankarna.

Det är inte lätt när man hela tiden hittar saker som man vill köpa. Nu är det ett par gråa byxor i haremsmodell från Koola Anna. De finns i affären dit man helst inte går. Ägarna väljer sina kunder, vissa är inte alls välkomna. I dag lyckades jag till och med prata med en en av ägarna. Hon frågade mycket om mig, mina planer för framtiden och hur jag hade det i Sverige. Fick till och med en komplimang. Byxorna kostar ungefär 50 euro och jag lovade att jag skulle gå hem och kolla kontot. Om tre veckor fyller jag år. Jag väntar.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag såg dem idag när jag var där, dina harembyxor! Jag hörde att pälsen fanns på nätet idag, men jag kan inte hitta den nu. under vilken rubrik finns den? Man skulle ju tycka att den är vid ytterkläderna, men nepp...

2008-11-20 @ 19:45:48
URL: http://lindisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0