en smaklig middag.

Har jobbat sju timmar i dag. När jag kom hem hade Matte dukat upp med middag som bestod av rostbiff och klyftpotatis. På det ännu svampsås. Jag vet inte vad vi firade, men en sådan middag ser vi sällan i den här lägenheten.
I dag har jag börjat handla nödvändigheter till resan som sker på måndag. Gröt i portionspåsar samt små flaskor där jag skall ha schampo och andra vätskor. Det börjar kännas väldigt nära nu. Min mor åker till New York i morgon, vi är dock inte där på samma gång.
Nu måste jag ta tag i disken, det är väl det minsta jag kan göra efter den goda middagen. Sedan skall jag korrigera en text som skall komma i tidningen om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0