fyra dagar kvar.

Om tio minuter kommer en bästis hit för att få sitt hår fixat inför New York-resan. Den här dagen ägnar jag mig åt hår. Flere bekanta är på ingång under dagen, vilket känns bra. Roligt är det ju att ha kvar stamkunderna.
Senare skall jag göra en liten research till en grej Vasabladet bad mig göra. Har skrivit ner hälften, några till. Det är frågan om tips som läsarna skall få. Roligt, men så svårt.

I dag har de flesta höstlov. Min mor är i New York och min syster i Stockholm hos Hugo.
Jag önskar att jag vore där.
Denna bild är tagen under valborg. Killen är tolv dagar gammal.


Jag och Hugo.

Kommentarer
Postat av: Paula

Öö nu tryckte jag lite fel :/

Men ville säga att det är ett sött foto!

2008-10-17 @ 10:53:31
Postat av: HannaH

vad skoj att äntligen ha dig tillbaka, Paula :). tack så mycket ja, han är söt.

2008-10-17 @ 11:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0