Hemma efter nio dagar.

Är nu i Helsingfors. Har sovit några timmar, duschat och borstat tänderna. Flygresan hem var mindre trevlig och för första gången i mitt liv kändes det som om min puls var 150. Aldrig förr har jag varit rädd när planet skakat. Eller när man hör en massa ljud. Turbulensen gjorde så att allt kändes ännu obehagligare.
Denna resa var så annorlunda. Lyxmiddag varje dag och shopping tills pengarna tog slut.
Nu skall jag vänta på att Sarah kommer hem, så att jag får ge henne gåvan jag köpt. Hon kommer att bli glad.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag är väldigt nyfiken på hur du har haft det, jag ringer när du jetsetat färdigt ;p

2008-10-29 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0