New York, New York, New Yooork

Var här i Helsingfors två timmar senare än vad jag ville. Måste ta ett senare tåg och gubben i biljettkassan var fräck nog när han gav mig en biljett i barn- och föräldrarvagnen. Barnen skrek, föräldrarna skrek och det luktade banan.

Om lite mer än två timmar skall jag promenera till bussen som tar mig till flygfältet. Har inte sovit mycket i natt. Vaknade lite för tidigt och kunde inte somna om. Resfeber stavas det. Fick ett till mess av mor i natt där hon önskade oss en trevlig resa. Hon berättade även att de köpt sex par skor och att det är en underbar stad. Att åka till New York med tjejligan är väl riktigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0