Som vanligt en måndag.

Förutom en arbetsintervju har jag städat och skurat köket tillsammans med Matte som är lite förkyld. Han har även höstlov och då passar det perfekt att städa lite.
Har skickat några mail så inom denna vecka skall alla ansökningar in till mina framtida arbetsplatser. Spännande när tiden närmar sig så snabbt. Ibland slår det mig att vi verkligen bor här för sista hösten. Fatta vilken känsla. Vi väntar på att få packa våra lådor och flytta till svenskare ställen.

Nu blir det en varm dusch. Sedan en kopp te med citronsmak framför tv:n.

Kommentarer
Postat av: ida cederberg

Alltså blir du klar ti julen? va spännande me jobbsökning, jag e lite nyfiken på vart du har sökt?

=) ha det bra!

2008-10-15 @ 14:45:24
Postat av: HannaH

Hej Ida och välkommen tillbaka. Nej, jag blir inte klar till jul. Min sambo blir antagligen klar i vår, vilket jag tänkte att jag också skulle bli. Ingen stress eftersom jag inte flyttar härifrån före honom. Men ja, har lite jobb på gång. Det blir spännande. Berättar nog för dig någon gång. Kram HannaH

2008-10-15 @ 17:21:32
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0