Äntligen är jag i mitt hem.

En märklig känsla var det att gå genom staden till vårt gula hus. Här har jag inte varit sedan majmånad. Lite nytt i stan.
Det var som att komma till ett hotell när vi stegade in genom dörren. På köksbordet stod en flaska rödvin, en fazers blå choklad och en påse med lakrits. Tjejen som bott här i sommar har verkligen skött sig och ljuvligt var det när vi kände att det doftade rent. Tack snälla du.
Har storhandlat och lagat en kalasmåltid med svampsås, klyftpotatis och filé. Inspiration har vi fått i sommar och bra är väl det. För detta är den sista hösten i denna stad. Om mindre än ett år bor vi i en annan stad. Det väntar jag på.

Nu skall jag ta tag i disken medan vi lyssnar på Coldplay. Har redan börjat ladda för konserten som är om två veckor.

Kommentarer
Postat av: anna

jag har hittat din blogg! så du ska alltså också gå på coldplay. jag funderar på att gå under jorden när dom befinner sig i mina kvarter. bara för att slippa vara så avundsjuk.

2008-09-06 @ 14:44:22
URL: http://ambivalens3000.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0