Just nu från sängen.

Vaknade i morse av världens migrän. Jag som typ aldrig har migrän. Var tvungen att ställa in allt program, har legat i sängen hela dagen och det känns väl lite bättre. Men huvudvärken har inte gett med sig trots två värktabletter.

Konstigt nog blev jag pigg i går så jag och en väninna drog till baren där alla var. Köade nästan två timmar. Jag som aldrig har köat så länge förut började lite tappa nerverna när vi äntligen kom fram till dörren.
Väl inne kändes det som om vi var i en bastu. Hett och många bekanta ansikten. Vid tolv gick jag den korta vägen hemåt. Min sambo satt vid köksbordet och jag ville koka tevatten i vår nya vattenkokare.


Del tre av den röda serien.

Nu skall jag fortsätta med att vila huvudet.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Haha, felåt. Ha int ens tänkt att ja borde göra de. Ha ju nog varit in och läst din blogg måååånga gånger men aldri tänkt på att lämna ett spår efter mig. Nå, nu vet du. Allt bra? Snart far vi :) Kram

2008-09-03 @ 21:23:44
URL: http://ansos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0