Åldern kommer smygande.

Jag gav stället en chans till. Senast jag var där avslutades kvällen på ett otrevligt sätt. I går däremot blev det en mer lyckad kväll. Ställets DJ visste att de hade min önskelåt men "att det kan ta tid innan den kommer. Vi spelar den inte så ofta", mannen bakom bartendern svarade inte negativt när jag frågade om det är okej att han blandar en drink på det sättet jag ville, jag fick inte en armbåge i ansiktet och det var inte översvämning på toaletten. Dessutom visade tre killar ett stort intresse för mig och mina väninnor och när vi så småningom fick veta att de var födda 1990 kändes det fånigt. Det var precis då, när han frågade om jag hellre ville ha en yngre eller äldre pojkvän, som jag insåg att jag kanske inte är så ung ändå.

Kommentarer
Postat av: annalena

låter som juldagen i repris:)

2009-01-25 @ 13:43:25
Postat av: HannaH

ööh, nu får du nog påminna mig lite...

2009-01-25 @ 19:00:37
URL: http://starhannah.webblogg.se/
Postat av: annalena

det där med de unga pojkarna.kanske du inte var där då mera, vet bara att de andra hade en liknande upplevelse då:)

2009-01-26 @ 09:04:20
Postat av: HannaH

Jag har faktiskt hör talas om den, haha.

2009-01-27 @ 07:59:12
URL: http://starhannah.webblogg.se/
Postat av: Anna

haha :) det var också en trevlig upplevelse på juldagen, bara att de killarna inte försökte gissa sej till vår ålder, för de visste den redan! de försökte ändå :)

2009-01-27 @ 11:56:52
Postat av: HannaH

haha, jag tänk det. Försöka fast man är fyra år yngre.

2009-01-27 @ 13:29:26
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0