Jag tänker mycket idag.

Det var ungefär ett år sedan jag hade den här sjukdomen. Jag blir inte sjuk så lätt, men när jag blir är det när jag egentligen inte skulle ha tid med det. Just nu borde jag skriva en lista på vad som skall ske i februari. Då borde jag nämligen sälja prylar och kläder på loppis. Sedan borde mitt hår klippas i kortare frisyr, jag har redan en idé. Efter några månader är det dags att lämna den här stan. När vi flyttar härifrån kommer det vara med gråten i halsen. Det kommer att vara svårt att hitta något liknande som ens påminner om den här bostaden.

Bland annat var det sådana tankar i mitt huvud idag. Nu måste jag gå ner och äta den goda soppan min Matte lagat. Han tar nog bra hand om mig när jag är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0