Spänningen stiger.

Ikväll klockan nio flyger jag till Arlanda där min bror står och väntar på mig. Imorgon kommer Matilda till stan för att shoppa tillsammans med mig. På måndag har jag min första intervju och det är Csilla jag börjar med. Känns lugnt att börja med en kompis. På onsdag är det Malin Lundberg från Plazakvinna och på torsdag är det Martina Bonnier från Damernas Värld och Li Svärd på VeckoRevyn. Ju mer jag tänker på det här desto mer nervös blir jag.
Nu måste jag ta tag i den här dagen. Mycket att göra innan bilen för mig till flygplatsen.


Såhär såg Martina ut när jag såg henne
senast. Här tillsammans med Guld-
knappevinnaren och chefredaktören.
Bild från DV.


Kommentarer
Postat av: Li

inte ska du vara nervös hanna! ;) syns på torsdag!

Postat av: grannen j

LYCKA TILL Hannah! Det kommer att gå galant, jag håller tummarna. kram*

2009-01-09 @ 11:50:03
Postat av: HannaH

Tack snälla ni. Det blir nog bra det här.

2009-01-09 @ 14:52:48
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0