Behöver festklädsel.

Om två veckor skall jag och Matte på bröllop till Korpo (av alla ställen). Jag har börjat tänka på klädalternativ. Jag vill ha något vitt och något gammelrosa. Matte har inhandlat sin outfit och det blir stiligt med skjorta och fluga. Just nu föredrar jag fluga framför slips.
Påvägen till tunnelbanan gick jag in i en massa affärer för att finna något snyggt. Det jag kom hem med var ett par vita strumpbyxor. Det är alltid något. Nu skall jag gå och äta middag som idag består av flingor och frukt. Det är resultatet på en väldigt stadig lunch.

Kommentarer
Postat av: Paula

På riktigt!? Kanske ngn jag känner, är ju hemma därifrån... Av alla ställen :)

2009-05-12 @ 18:05:20
Postat av: HannaH

Intressant. Brudgummen kommer därifrån, tjejen från Åbo.

2009-05-13 @ 08:30:15
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0