Bildkavalkad.

Gårdagen i bilder.


Vi plåtade mode vid Mosebacken. Förutom sylistass.
kunde jag kalla mig bilvakt.


Där kan man gå till Katarinahissen. Jag har länge velat
besöka stället och se ut över stan.


Li, modellen och smink-Markus.


Jag, skönhets-Therése, Li och Linda minglade innan
konserten.

Innan konserten skakade jag hand med Charlotte Perelli. Det blir väl så när man träffar hennes syster nu som då.


Stjärnan.


I Globen.


Hon sjöng fint.

Och i tunnelbanan påvägen hem satt jag mitt emot EMD-Mathias.

Kommentarer
Postat av: Kristel

oh, jag skulle så gärna se henne live=/

2009-05-15 @ 10:33:06
Postat av: HannaH

Det var en väldans show kan jag berätta. Tur att hon hade en fin röst, annors skulle jag inte ha orkat.

2009-05-16 @ 08:52:11
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0