Utförsäljning.

Fördelen med att bo i en stor stad är alla dessa utförsäljningar. Idag besökte vi WE´s utförsäljning och aldrig har jag sett Matte så nöjd. Måste väl tillägga att också jag kom ut med en påse.





En lång kofta i 100% ull. Jag tänker redan på
hösten.


Nu kan jag lyssna på musik igen.


Sparkdräkt.


En gåva till en väninna som fyllde år i april.


Munkjacka.


En t-shirt i puder.


Allt detta (och lite till) blev inte dyrt. Jag kan berätta för er att allt detta kostade lika mycket som munkjackan kostar i normalpris.

Kommentarer
Postat av: annalena

tummen upp för fina fynd!

2009-05-27 @ 13:22:24
Postat av: HannaH

Ja, det är alltid trevligt.

2009-05-27 @ 16:19:42
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0