En glimt från Blog Awards 2009.

Blog Awards 2009 ägde rum på Café Opera och då får man bland
annat se den här utsikten.

Vi hängde upp fotoväggen. Ett stort projekt kändes det som.

Karolina, Therese och jag blev sminkade av en kvinna i min ålder som
hette Tove Jansson.
Innan galan började åt vi pizza backstage. Till det drack vi givetvis vin.
Stämning. Innan vi bytte om till kvällens galakläder.
Jag och en del av tidningsredaktionen. Min svarta klänning som Hanna
Fridén kommenterade. Hon hade en likadan. Jag var trög och förstod
inte att det var hon.

Carin Da Silva presenterade prisutdelare. Här med vår chefredaktör
Lollo.

Jag blev glad när min favorit -Sanna Lundell fick priset för årets Guld-
penna. Vi pratade några ord och hon lät som om hon var gladast i
hela världen.

Kommentarer
Postat av: jenny

Hannah, du är så jävla snygg på de där bilderna!

2009-10-26 @ 19:11:39
Postat av: HannaH

Tänk vad ganska mycket smink och hårfix kan göra.

2009-10-27 @ 15:31:32
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0