Morgonstund.


Livet Ler. Allt Ler.
Jag bara tänker på min kommander resa och jag drömmer om allt jag vill köpa. Sovplats är fixad, Shoppingpengar är fixat så nu är det bara att flyga iväg.

Det verkar som om det kommer att bli ett toppen RockOff-År i år (festivalen som ordnas i Mariehamn). Det är liksom mitt år. Timbuktu, Sahara Hotnights, Erik Segerstedt, THE ARK, Måns, Bo Kaspers orkester är några av artisterna. Jihuu...
Idag skall jag börja med en måbra-dag i skolan. Färga bryn och även plocka dem och snabbmanikyrer står på listan. Skall bli kul att göra något annat. Efter det är det ett möte med lärarna och sedan sånglektion.
Sedan tänkte jag även prova med lite träning idag (har ju inte kunnat träna på skitlänge, eftersom jag lidit av förkylning). Vill svettas!
Nu ska jag gå och duscha av mig, sminka mig sotigt och sedan snabbövning av sångläxan.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Sarah

hej syrran.hur gör man egentligen för att få en såndär kalender på bloggen?

2007-04-19 @ 20:24:35
Postat av: Sessan

Erik segerstedt, kommer han oxå till Åland. Asså, jag har missat RockOff tre år i rad, strongt jobbat eller inte?

2007-04-20 @ 15:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0