impuls!


Japp, igår gjorde jag det. Efter att jag pratat med min moster och med andra människor om min beslutsångest.
Jag ringde min M och bad honom boka en biljett åt mig till Irland.
Vi kommer att åka 13 augusti (exakt samma datum som i fjol) o kommer tillbaka 16 dagar senare. Helt tusans underbart. Jag känner enda in i magen att jag valt rätt. Det som händer efter det får vi se...

Jag har njutit så på stugan. Igår när jag kom dit sprang jag till min lilla kusin. Hon var så söt. Härligt leende. Bejbisar är ju för söta!
Vi badade bastu, spelade spel och myste. Idag har jag hjälpt min andra kusin att pussla ett 300 bitars pussel, vaktat bejbin. Eftermiddagen avslutades med en fin middag på bryggan med världens godaste rabarberpaj till efterrätt.

Imorgon är det jobb som gäller.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad skoj med resa. Jag vill också. Suck för att inte ha pengar så det räcker till roligheter.

2007-07-02 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0