Kundbetjäning?!


eftersom jag inte alls har någon lust att öva till tenten, som förövrigt är imorgon, tänkte jag skriva ner lite blandade tankar.

Igår skulle jag gå och lämna in mina glasögon för service. Det visade sig att mina älskade Miu Miu-glasögon hade tappat färg på ett ställe, så det ville jag ju ha fixat.
Glasögonbutiken hade beställt en ny skalm (det var vänstra sidan som hade "pigmentfel") och igår skulle vi fixa på den. De började med att ta bort min gamla och skulle få dit den nya (medan detta hände var jag i en butik och handlade mat). När jag kom tillbaka hade tydligen den nya, vänstra skalmen också haft pigmentfel, så då hade de tagit för givet att jag tyckte att vi skulle sätta den nya, högra (som också kommit med beställningspaketet) skalmen på vänster sida. Detta betyder då att för det första står Miu Miu upp och ner, och för det andra är skalmen helt skev, pg.a att den inte riktigt passar (helt logiskt, eftersom högra skalmen inte skall vara på vänster sida).
När jag kom hem igår var jag arg, ledsen och otroligt besviken. De hade inte ens frågat min åsikt OCH jag skulle ju nu mycket hellre ha den gamla, med pigmentfel kvar! Det känns inte alls kul att betala 500 euro för ett par glasögon som jag inte vill använda.

Jag tänker gå tillbaka till affären idag och be dem sätta dit den gamla.
Är dethär kundbetjäning? Nej, inte enligt mig!

punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0