En dag utan program.


Dagar som denna kommer inte ofta. Jag brukar alltid ha en massa program inbokat från morgon till kväll. Tydligen inte idag.
Okej. Visst. Jag har klippt ett hår (surprise!) och städat lite grann. Kom just hem från gymmet
Har en äcklig skoluppgift som borde göras, men tror att jag gör det imorron istället.


Just nu har jag Shopstop. Får inte köpa flera plagg dehär dagarna. Min ekonomi håller på att rasa. Har shoppat alldeles för mycket, vilket märks i mitt klädskåpet. Tur att det inte har några dörrar eller väggar (annors skulle det spricka). Har nämligen ett klädskåp i gammal stil. Från IKEA. Det är faktiskt ganska najs, men rätt litet. Tur att jag har rum i källaren att förvara kläder och fått några hyllor i min sambos skåp.
Det här skåpet kan man fylla med hyr mycket kläder som helst. Har flera rader på hyllorna, samt lådor under och på skåpet (där skor, underkläder, bälten, sjalar, strumpor m.m förvaras). Supersmart!
                                  



Nu skall jag fortsätta med min resultatredovisning och sedan ta en varm, snabb dusch för att sedan lägga mig under täcket och kolla på The break up. Har sett den förut, men gör det gärna igen.

chill.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Oj, verkligen nice kläd"skåp". Det där ska jag komma ihåg i framtiden ifall det blir aktuellt med inhandel av någonslags klädförvaringsplats :) Ha det bra vännen!

2007-05-20 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0