lördagen hittills.


Idag har jag jobbat från elva till tre. Kunderna blev nöjda och jag känner verkligen att det var bra jobb jag gjorde. Fick till och med sminka lite en brudgum (!). Jepp, han skulle gifta sig idag och medan hans brud blev sminkad och stylad ville han också ha lite underlagskräm + puder. Intressant, intressant.
Jag färgade även en mans hår. Också intressant.
Synd var det ju förstås att tjejen som ville ha akrylnaglar avbokade, ville verkligen göra dem!
När jag gick från jobbet slank jag ju förstås in i butiker. Åter igen kom jag ut med tre plagg. Varför räknar man med pengar som man inte har -än? Nåmen, jag är i alla fall nöjd med mina inköp.

Jag åt just fisk och potatis och snart skall jag promenera iväg till min systeryster. Skall spendera den intressanta tävlingen där. Avnjuta två cider, för att sedan orka upp imorgon. Då är det skol - och hårjobb som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0