Kvällen

Om fem minuter skall jag traska iväg. Skall klippa en ny frisyr åt en kund. Det blir roligt för jag vet att jag har rätt så fria händer. Har även lite planer på att använda de nya sassoon teknikerna som jag lärde mig idag.

Sedan skall jag diska. Min sambo har redan diskat, men jag har kastruller och kärl som jag lovade ta hand om. Efter det skall jag göra en god smoothie (med mango, hallon, banan och juice) som vi skall unna oss framför "Desperate Housewifes". Härligt måndagsprogram med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för tipset! Var hitta du den? Jag sku ju nog egentligen vilja ha något annat, men samtidigt sku jag absolut int orka flytta igen nu.. Suck:/

2007-11-12 @ 19:34:13
Postat av: syster S

Vilken skön kväll du har haft därborta på rådhusgatan. Jag har letat efter min cykel utan resultat..imorgon blir det premiär för chaufför Sarah :)!! Må så gott. Kram!

2007-11-12 @ 21:22:41
Postat av: Linda

hon är 8v. Det är nog mysigt med kattungar. men har på känn att jag inte kommer att få sova så värst mycket då hon susar runt över vardagsrumsgolvet å hänger i gardinerna:)

2007-11-12 @ 21:33:26
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Martina

Tack för den fina frillan än en gång :) Du är så duktig!! KRAM!

2007-11-13 @ 08:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0