tionde i elfte tjugohundrasju

Är nyss hemkommen från jobbet. Jag och sambon gick till mataffären för att inhandla morgondagens föda. Vi tänker göra hemlagad pizza (gissar att jag får ringa plastpappan och be om degrecept) med feta, tomat, ananas och så vidare. Som han har väntat.
Om en stund, bara jag får krafter, skall jag börja fixa mig för kvällen. Förlovningsfest och sedan 80´s party står på kvällens programblad. Det kan ju bli skoj. Väldigt skoj.

Igår blev det sent. Halv tre låg jag i sängen och bara väntade på att få somna. Efter IDOL (varför måste Christoffer åka uut?? Han som doftar såå gott) gick vi vidare till krogen nära mig. En trevlig kväll var det.
En sak är jag säker på. Om en man kommer och klämmer på min bak och sedan står och bara flinar åt en när man vänder sig om. Jag skulle slå honom. Mycket. Sånt är äckligt. Riktigt asigt.

Kvällens outfit idag: Blå klänning med stjärnor
Svarta strumpbyxor
Mcboots
Kofta
Lackväska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0