Då var alla VeckoRevynjobb lämnade.

Nu har jag en skön känsla i mig. Jag lämnade just den sista plastfickan med det sista jobbet. Noll stress kvar. Texten är till redigering och bilderna till layout. Resultatet får ni se först nästa år, närmare bestämt i VeckoRevyn nummer två. Det är ju kul att jag finns med ett tag.
Alla jobb jag gjort känns väldigt välgjorda och varierande. Visst finns det väl grejer man skulle kunna ändra på och saker man skulle ha kunnat göra annorlunda. Men innerst inne är jag väldigt stolt. Dels för att jag känner mig som en uppskattad medarebetare och dels för att jag hela tiden fått utökat ansvar som lett till nya jobb.

Kommentarer
Postat av: annalena

du e duktig! har VR nr 23 kommit ut ren?

2007-10-31 @ 14:40:51
Postat av: svar:

VR 23 kommer att skickas till dig idag :)

2007-10-31 @ 15:05:20
Postat av: Malin

Hannah jag har försökt titta på VR i butiken för att hitta de omtalade bilderna på dig och dina jobb men utan större resultat. Hoppas verkligen du har dem med dig hem på lördag så vi kan få se vad du åstadkommit, ska bli så roligt att se dig igen vännen.
kram

2007-10-31 @ 17:49:09
Postat av: jenny

Jag håller med föregående skribent.

2007-10-31 @ 17:54:41
Postat av: jenny

Jag håller med föregående skribent.

2007-10-31 @ 17:54:52
Postat av: annalena

vad skojigt:) höll faktiskt i den i butiken idag och funderade om jag skulle köpa den, men bestämde mej för att göra det när jag har lite mer tid för att verkligen sätta mej ner och plöja igenom den. men tack vännen, där sparade du några viktiga slantar åt mej;) vi hörs!

2007-11-01 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0