Idolsnack tidigt på morgonen.

Idag är det höstväder. Jag har ändå klänning, vill vara fredagsfin.

När jag steg in på redaktionen stod Csilla och formgivar-Helena och snackade om IDOL!! Idag är det Helenas tur att få gå på IDOL. Fatta alltså, det är ju världens bästa tema de har idag. Hoppas att det är lika bra nästa vecka när det är min tur att få uppleva en live IDOL-sändning.

När Modeass-Emma kom hade hon med sig en massa godis. Hon ska gå på tjejkväll ikväll (efter fredagsvinet alltså), så hon hade färdigt laddat upp. Det var en dålig idé, eftersom det bara finns godisråttor här på redaktionen. Får se hur mycket godis hon har kvar.

Nu ska jag ringa runt och fråga efter strumpbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0