Kritisk eller inte.


Vårfesten avslutades på en av stadens barer (okej, man kallar det väl för en pub). Nykter är och var jag hela kvällen och när man är nykter på en bar börjar man alltid iaktta och betrakta. Man följer med danssteg, rörelser och människor som vrålar texten till låten som livebandet spelar. Intressant. Okej, jag sjöng också med när bandet spelade U2.
Jag sitter ofta och tittar på klädsmak och stilar. Det är min hobby, jag älskar att sitta och titta på folk som går förbi. Ibland ser jag med kritiska ögon, ibland inte.
Den här kvällen har gett mig tankar om ett stort big no no när det gäller korta, spretiga och rufsiga frisyrer. Även en topp med allt för synlig bh och en byxa med öppen gylf. Egentligen kan listan göras lång.

Med dessa rader tackar jag för mig och skall nu hoppas på en god natts sömn. Imorgon är det packning som gäller för på eftermiddagen får jag åka till Åbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0