Kundernas kund.


Jag jobbade några timmar idag. Min sista kund är en stjärnkund (stamkund) och jag har alltid ångest. Håret är tjockt och det tar alltid längre än man räknat med. När jag hade klippt färdigt och fönat och fixat fick jag höra "Ett helt fantastiskt jobb du har gjort". Det sades flera gånger och jag känner mig otroligt nöjd. Nöjd för att kunden var nöjd och för att jag själv tyckte att jag gjort ett bra jobb. Jess!
Det är alltid trevligt att människor vågar säga postivit om ens jobb. Det borde ju vara lättare än negativt.

Min lärare ringde upp mig just, skall tydligen vara med i radio i morgon -vad kul! Tur att det inte är direktsändning, då skulle jag nog vara mer nervös. Nu är jag lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0