Obehag

Att komma hem en sen natt och se att två polisbilar finns på bakgården gör en väldigt orolig. En man stod och pratade i mobiltelefonen. Sedan kom en tredje polisbil, en större. En annan man kom ut från en trappuppgång (inte min) med en låda fullt med första hjälp grejer. En tredje man gick omkring i trapphuset och lyste med ficklampa.
Jag är otroligt nyfiken. Vad är det som händer på min gård och i grannhuset? Läskigt.
En rolig kväll har jag bakom mig. Lite sorg fanns det också. Gänget fortsatte till O´Malleys´ , men tyvärr backade jag ur. Är trött och känner att jag behöver sova i alla fall sju timmar. Imorgon tänker jag bara göra sådant jag känner för. Eventuellt klippa ett hår, shoppa på stan och hyra en film.

Kommentarer
Postat av: Linda

gosh, vad trevligt. Jag behöver också en så skön lördag..

2008-04-12 @ 11:55:59
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0