snart Stockholm

Jag har ändrat mina Stockholmsplaner. Jag åker på torsdagmorgon istället. Det känns som om det är mest smidigt så eftersom jag då har möjlighet att sova hemma och inte ute i Brottby.
Pratade nyss med Csilla och hon menade att det var jätteokej att jag sover hos henne och hennes man de två nätterna jag jobbar under Guldknappen. Vi kommer nämligen att jobba sent och då känns det bättre om jag sover i stan. Detta kanske betyder att jag också har chans att få träffa Chic-redaktionen, vilket skulle vara riktit kul.

I dag har jag haft en såndär jobbig ångest när det gäller examensarbetet. Har inte gjort mycket denna sommar. Jag som trodde jag skulle ha det klart i augusti. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0