Velvet del 4

Kvällens tema var kitsch. Jag kan berätta för er att den här delen var inte den bästa av de fyra hittills.
Det roligaste enligt mig var när man fick följa med modeskaparen Ida Sjöstedt. Varje gång jag hållit hennes plagg i mina händer har jag funderat när man skall bära dem. Men nu förstår jag för hon vill inspirera människor att våga klä upp sig.
Vi fick också se den transsexuella ikonen Amanda Lepore som firade sin födelsedag för tionde gången på sju dagar i New York. Amanda är känd för sina skönhetsoperationer. Tänk att ingen vet hur gammal hon egentligen är. Läskigt är det också när man vet att hon har opererat bort revben för att bli smalare.
Nästa vecka är temat är Demokrati.

Kommentarer
Postat av: lilla-systern

Jag håller med, det var rent av ett riktigt tråkigt program, för jag gillar inte ens Ida Sjöstedt!
Tusen tack för boken jag fick till födelsedagen, den är verkligen girl-power :b
Sköt om dig!

2008-02-21 @ 12:33:33
Postat av: svar:

haha, jag förstår att du skulle gilla boken ;). I sommar tänkte jag att vi åker till E så får hon signa den (har redan "pratat" med henne om det).
Programmet har varit bra, i alla fall hittills. Hoppas ni har bra. Försökte ringa dig tidigare... puss!

2008-02-21 @ 19:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0