känns bra

Två stora påsar fulla med kläder är det jag åstadkommit med mitt städande. Nu får jag verkligen köpa nya kläder, men endast för våren och sommaren. Det känns nästan lite löjligt att ge bort kläder som fortfarande har prislappen kvar. Jag tar nämligen inte bort lapparna före jag verkligen använder det. "Du behöver ju inte köpa nya kläder. Du har ju en massa" sade min mamma i telefonen. Visst har hon rätt, men dessa plagg är sådana som funnits forever i mitt skåp. Sorry, de ges bort.


Jag är ganska trött nu. Innan jag läggar mig skall jag färga mina bryn i hopp om att de blir väldigt mycket mörkare än vad de är nu. Men innan dess, äta en apelsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0