Två mail

Igår, fredag, fick jag två viktiga mail. Jag är glad för det.
Det första handlade om sommarjobbet på Åland. Jag läste att de gärna vill ha mig tillbaka. Jag vill ju också. Tillbaka Det hoppas jag de förstår. Bättre ställe kan man ju inte få vara på. Trevlig personal, trevligt ställe och trevliga kunder.
Det andra fick jag från självaste chefredaktören. Hon berättade lite om Stockholm och om våren. Sedan skrev hon lite om de viktigaste. Det verkar som om hon vill ha mig dit, men det är väl inte hon som bestämmer till slut. Det förstår ju jag också. Men jag håller tummarna varje gång jag somnar för att min dröm skall slå in. Den dröm jag drömmer varje natt. Vi får se.

"Det som händer är meningen" som min fina mamma alltid säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0