Vår fläkt


Här sitter jag i det nystädade hemmet. Lyssnar på vår fläkt (AC) som susar genom tonerna av Oh Laura.
Fläkten är lite mystisk. Fast jag har bott i huset i mer än två år förstår jag inte varför den finns. "Det måste ju vara någon sorts luftkonditionering" sade min storasyster här om kvällen. Det tror jag också.
Alla fläktar (uppe på loftet, köket och toaletten) i lägenheten sätts igång på samma gång. Första omgången klockan åtta på morgonen, sedan vid elva och till sist nu på eftermiddagen. Vi har lärt oss att lägga ett A4-papper över ventilationen. Då "fläktar" det mindre.
Konstigt det här med fläktar.

Kommentarer
Postat av: Jennica

Hej! Vi har samma problem med fläkten här...fast dom har sagt att det är för matosens skull somm dom kommer på!Dom tycker att man skall steka mat kl.8,11 och 4..det är så störande..Är allt bra där uppe?Här är det helt ok,Theo stukade foten igår och har varit till doktorn och fått bandage om den..det e lite jobbigt för han har inte kunnat gå på den men nu går det bättre fast han haltar,stackarn!E du påväg på Hair Open?PUSS

2008-01-17 @ 19:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0