Tre dagar.

Avslutningsdagen i går gick väldigt bra. Jag var en dröm i köket, titulerades blomflicka/presentflicka och valde att servera champagnen barfota. Blev på studenfesten till halvtio när en moster sedan körde mig och mina kvinnor till city där det kryllade av folk. Massa bekanta man inte sett sedan julen. Snackade lite grann med Sveriges bästa pokerspelare, men det var mina väninnor bättre på.
Klockan tre traskade jag hemåt . Kvällen var galen. Var väl för nykter eller något för jag märkte precis allt som hände. Varenda fot som klev på mina tår och varenda öl jag fick över mig. Sådant promenerar lätt på nerverna.

I dag har jag hjälpt min mor med hennes renoveringar, promenerat med hunden samt spenderat några timmar i skuggan med näsan i skvallertidningar. I morgon är det en ny dag och jag hoppas på mer energi. Död åt söndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0