Hejdå hemmet.

Den sista skoluppgiften är nu klar och jag sände den just till läraren. Underbart skönt. Jag hade som mål att göra allting klart innan jag åker härifrån och så blev det.

I kväll var det klassmiddag för sista gången. De flesta var där och vi hade trevligt. Jag åt en räksallad som smakade okej. Hade ju förväntat mig en massa eftersom restaurangen har ett rykte som aldrig vill försvinna. Sallad är ju alltid sallad, men ändå. En varm batongbit skulle har varit bra.
Klockan 09.22 imorgon sitter jag på tåget. Skall stanna hos mamma några dagar innan jag beger mig vidare. Har inte bestämt något exakt datum ännu, men min Matte verkar vilja ha mig till ön redan på tisdag. Jag hade planerat torsdag (där fick du svar på frågan, syster). Kanske jag överraskar honom med att komma någon dag tidigare.
Nu säger jag hejdå till Vasa för att få fira sommaren i paradiset på jorden. Det kunde inte komma passligare.

Kommentarer
Postat av: malin

ja vet faktist int, ja ha alltit bara haft för mig att studenter gör det=)visst e d ju rolit att få en mössa som minne för livet

2008-05-29 @ 06:25:20
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0