Trött på huvudet.

Vaknade tidigt i morse av klockan. Började jobba vid nio och vid tretton-tiden var jag klar. Det är ganska bra att stiga upp tidigt och veta att man ändå har eftermiddagen så gott som ledig. Det är i morgon jag har mer att göra.
Jag blir så trött på mitt huvud just nu. Igen har jag huvudvärk och det är en sån sort som inte kommer att försvinna på ett bra tag. Förbannat.
En sak som gjorde mig på gott humör var att de ringde från en klädaffär, skall på arbetsintervju på måndag. Och jag som aldrig någonsin varit på intervju tidigare. Denna kommer även att gå på finska, vilket känns lite hopplöst.

Kommentarer
Postat av: Linda

jo, jag tror jag vet vilken du menar. men den har väl muddar, det vill jag inte ha tror jag... annars gillade jag den!

2008-10-07 @ 16:23:49
URL: http://lindisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0