Dream on


Jag har sagt det förut, men jag säger det igen.
Robyn är fantastisk. Jag bara älskar hennes röst, hennes låtar, kläder, hår, allt!
Det är få kvinnor jag ser upp till, men kan tydligt säga att Robyn är en av dem!
Mamma kommer på första plats.
Robyn har personligheten och rösten man bara vill ha. Tjejen är urcool och jag har följt hennes liv sen hon sjöng introt till Lilla sportspegeln (jag sprang till tvn bara för att få höra låten, struntade självklart i själva programmet).
Hon har Girlpower!
Jag kan dansa, gråta, sjunga, städa, springa, träna och göra precis allt till hennes låtar. Underbar. Hon. Är.
lyssna för tusan på hennes låt med Christian Falk feat Robyn & Ola Salo (Dream on heter den). Helt för söt!

image17

Den här bilden är ju såklart hämtad från hennes urcoola hemsida. Ni kan gissa att jag tänker beställa grejer därifrån. Scarfen är urcool. www.robyn.com

Kommentarer
Postat av: Yogi Maha Jai Shanti

Namaste!
Jag gillar Thomas Di Leva's kläder

2007-04-12 @ 20:36:54
URL: http://hank.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0