en LYCKAD krogkväll.

Det är inte ofta man kommer hem från krogen och bara är glad. Man vill aldrig somna, utan bara berätta för någon allt man varit med om. Så var det igår.

Dagen började med hårfixning på 5 personer. Jag blev nöjd. Kunderna blev nöjda.
Efter en snabb dusch, uppfräschning och en snabb modevisning fortsatte jag mina steg mot min väninna A. H hade redan kommit. Började med att lacka mina naglar i silver (ÄNTLIGEN har jag hittat lacket jag önskat mig lääänge) vilket gick sådär. Är urdålig på att lacka mina naglar.
Första cidern öppnade vi och föfesten var i fullgång. A, M, H, AL och Jag pratade ivrigt, sminkade oss och allt var frid och fröjd. Alla var på gott humör och var i full fart med kamerorna (kanske bildbevis kommer?). En otroligt lyckad förfest.
Vi tiosnåret började vi traska mot krogen. Jag frös. Alla frös (förutom vissa som hade mer alkohol i blodet). När vi kom fram konstaterade vi att det inte fanns någon kö. Alla slängde handväskan på marken och började byta skor. Jäääkligt kallt var det. När vi äntligen kom in stod vi stirrande och glodde rakt fram. INGA FOLK!! fäck... Det var dödstomt. Vi tog ändå en shot och kvällen kunde verkligen börja på allvar. Vår sista medlem i tjejligan (som firat sin mamma) dök upp, vilket var ljuvligt. Vi alla var på plats. Underbart.

Dethär kallar jag en lyckad kväll. Alla de bästa var på plats. Vi var tillsammans.

För övrigt kan jag bara säga att den här kvällen kommer jag att leva länge på. Det märktes även tydligt, eftersom jag låg och pratade med min man om just den här kvällen i nästan två timmar före vi somna. Som vanligt somnar jag mitt i en mening. Det blir liksom bara tyst.

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja, det var faktiskt skoj igår. Tänks för kvällen snygging <3

2007-04-08 @ 16:41:52
Postat av: Anonym

visst var det kul, sötis! :)

2007-04-11 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0