Fredagen den 13.

Jag bara älskar fredagar. Underbart. Fast jag råkade just bränna mina varma smörgåsar (sedan när har smörgåsar halv brunnit i ugnen, när man endast haft 200 grader och de varit inne i två minuter?). Nåå, men det är ju den Fredagen den Trettonde idag.
Fick tidigt i morse ett mess av min chef där hon bad mig sova någon timme längre, för jag fick komma till jobbet först kl.13 (skulle annors ha varit kl.9). Jag pussade min sambo på kinden och vi hurrade för sovmorgonen.
Efter några timmar mötte jag syrran på stan för att sedan smaka en god lunch (bestående av bakad potatis med räkröra). Dit går jag igen.
Påvägen till jobbet var jag och bytte ett par skor (trots alla prövningar i butiken verkade 36 lite för litet) till en storlek större.
Hade passligt med kunder idag. Skönt med lugna dagar (men min kollega var förbannade för att fredagen en trettonde hade drabbat henne, stackararen). Jag sålde produkter som aldrig förr och mina kunder var nöjda, mysigt.
Nu på kvällskvisten tänker jag bara chilla (min sambo har tvättat kläder, diskat och dammsugit så jag behöver inte göra någonting!). Se på tv och planera lite för morgondagen (jobb 10-15) står på programmet.

Idag slog det mig att jag skulle vilja gå på konsert i slutet på maj. the Real Group kommer till Vasa och deras konserter brukar vara ljuvliga (har själv varit på två). Skall höra med väninnor och syrran om de hänger med. Kanske mannen?


/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0