Jihaaa...


Nu börjar det verkligen klarna upp sig för min lilla trip som sker i början på maj. Jag har skaffat en sängplats åt mig inne i stan, vilket betyder att jag inte behöver ta tåget till storebrorsan mitt i natten. Skönt.
Min glädje har jag försökt dämpa med ännu mera glädje, dvs Shopping! Jag har köpt en skön, lång college med smala ränder och en vit sidoväska (som jag bara älskar). Eftersom väskan är vit kan min nya, fräscha vårjacka (som dock ännu inte är inhandlad) vara i vilken färg som helst.

Eftersom min stilikon är Kate Moss och min favvobutik är Topshop blev jag ju bara sååå glad när jag kollade på det här :
http://www.katemosstopshop.com/

helt. fucking. underbart. Där skulle jag vilja ha mycket, men helst hennes utseénde. Eftersom det inte går, får jag ju "nöja" mig med kläderna.
Nu ska jag gå och diska middagsdisken. Efter det blir det att bädda nya sängkläder, råstäda toaletten och en mysig, flummig kvällspromenad min min homie.


http://www.salongk.se/blog_images/3_336_2006922144643.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0