Let the show begin!

Idag har vi haft den första "riktiga" övningen, det vill säga generalrepetition. TUR att vi har så duktiga modeller som kan gå i takt OCH som har utstrålning. Underbart!
Jag har ont i hela kroppen. Antagligen för att all stress jag samlat på mig dehär månadarena nu äntligen börjar avta. Det har var lite jobbigt med all planering och allt jobb, men nu känner jag att vi äntligen, iallafall snart kommer över mållinjen. Härligt!

Nu skall jag promenera iväg till en ung man för att fira hans 25årsdag.
Imorgon är det tidig väckning. 5 får min klocka ringa.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Men vad är det du gör? Du är frisör, men alla dessa modellgrejjer! Är du modell själv? SÅ nyfiken. Jag har modellat lite och jag drömmer fortfarande, men nu är det beteendevetare som står först på listan... sen när jag är klar, då jävlar! Då kanske vi ses i sommar då!

2007-04-27 @ 20:34:44
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0