LördagsChill.

Den här lördagen blir lugn. Det känner jag.
Jag har jobbat från 10 till 15, kom hem vid fyra och då hade sambon dukat upp med tortillas, favoriträtten.
Efter en powernap på soffan har jag nu satt mig vid datorn för att skriva lite viktiga skoluppgifter. Intressant att skriva om olika filosofer, men dock svårt.
Min sambo träffar sina killkompisar, så jag är till och med ensam, vilket inte händer så ofta. Skönt med lite lugn och ro.

Jag har ett stort behov av att få shoppa. Jag tycker det känns som om jag är rik och verkligen måste få göra av med pengar, trots att jag åker om några veckor till en bättre shoppingstad. Borde kanske vänta?!

nåja, nu tillbaka till allmänbildningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0