Monday morning


Känns så konstigt dethär när dagarna bara rusar förbi. Tycker att det just var måndag.
Den här dagen skall jag först skriva lite skolstuff, sedan promenera till biblioteket för att kopiera lite sångnoter. Klockan ett har jag en kund. På eftermiddagen bär det av till skolan för att öva på en modell till vår kommande show, BeND the Rules. Skall bli intressant att se hur hennes hår fungerar.

Igår fick jag inte mycket gjort. Okej, toaletten och loftet städade jag, plus att jag tvättade en hel del kläder. Efter gymmet gick jag till min syster, för att färga hennes hår. Äntligen börjar vi nå det resultat som vi önskat. Hon har ett väldigt krångligt hår...

... Snart åker jag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0