Show-dag 1.

Efter en dag med tidig väckning och smått stress har jag äntligen lugnat ner mig.

Klockan 5.00 ringde väcklarklockan och jag försökta stiga upp. Sov tio minuter extra. Duschade, sminkade mig, drack lite juice och gick vidare till grannhuset där min skjuts stod. Vi åkte vidare till kompis N för att börja med modellerna. Allt gick som en dans och vi var färdiga tidigare än vi trodde. Vi tog det lite chill före vi åkte vidare mot skolan och ögonfranslimmet. Modellerna fick fransar och sedan vidare mot hallen där Showen skulle hållas.
Allt har gått jättebra och jag är otrolig stolt över alla mästerverk vi och våra klasskompisar åstadkommit. Helt fucking härligt hur bra det kan bli till slut, efter alla frågetecken vi haft.

Här sitter jag nu. Supertrött. Har sovit en timme, men kan inte sova mer (brukar ha problem att somna på natte i så fall). Skall försöka pina mig att vara uppe några timmar till.
Imorgon ser dagen exakt likadan ut, förutom att jag ant. får sova en halvtimme till.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Tack för gratulationerna och vad roligt att det har gått bra för er också!

Annars, angående betalning av hyttplatsen tillbaka från Stockholm så sa Patrik att det inte är så noga.. när det ändå finns plats så.. :)

2007-04-28 @ 19:55:15
Postat av: syster

Grattis vännen, vad kul att det blev så lyckat! Ni är nog duktiga. Är så arg över att jag jobbar hela dagen imorgon, så jag missar ju allt, men de andra tjejerna är påväg på show! :) Ta mycket bilder! Kram S

2007-04-28 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0